- Artykuły biurowe dla osób pracujących zdalnie: jak urządzić swoje domowe biuro?
- Artykuły biurowe dla osób pracujących w branży spożywczej: jak utrzymać porządek w magazynie?
- Sztuka skutecznego networkingu w biznesie międzynarodowym
- Sztuka zdobywania i utrzymywania klientów w branży B2B
- Budowanie trwałych relacji z klientami
Charakterystyka artykułów biurowych

Artykuły biurowe najczęściej kojarzą nam się z licznymi, niewielkimi i dosyć tanimi przedmiotami, jakie możemy nabyć za stosunkowo niewielką sumę. Co jednak dokładnie wchodzi w ich zakres? Niektóre osoby są błędnego zdania, że przedmioty te dotyczą tylko i wyłącznie przedmiotów, w których znajduje się duża ilość papieru, jak bloki techniczne lub zwykłe (z których najczęściej korzystają uczniowie szkoły podstawowej w czasie lekcji z plastyki) oraz zeszyty – przeznaczone dla najmłodszych do nauki pisania, w jedną linię (które są bardzo przydatne w naukach filologicznych), czyste (konieczne do geometrii oraz robienia różnego rodzaju projektów graficznych) oraz w kratkę, które najczęściej mają duże zastosowanie. Jednak artykuły biurowe to również inne przedmioty mające czynny wpływ w rozwoju naszych umiejętności, takie jak ołówki (zarówno klasyczne jak i automatyczne, w których musimy instalować specjalne, cieniutkie wkłady z grafitu), długopisy, cienkopisy zarówno czarne jak i kolorowe i inne zakreślacze. Tego typu przedmioty są nam bezwzględnie potrzebne w czynnej nauce oraz wykonywaniu swojej pracy, jeżeli ma ona charakter biurowy. Wtedy w naszej okolicy nie może nam również zabraknąć dobrej gumki do wycierania, temperówki (jeżeli mamy klasyczny ołówek) oraz korektora, który będzie w stanie w sposób względnie niewidoczny poprawić nasze ewentualne błędy. W skład artykułów papierniczych wchodzą również przedmioty użytku artystycznego, jak kredki, farby i tak dalej.