- Artykuły biurowe dla osób pracujących zdalnie: jak urządzić swoje domowe biuro?
- Artykuły biurowe dla osób pracujących w branży spożywczej: jak utrzymać porządek w magazynie?
- Sztuka skutecznego networkingu w biznesie międzynarodowym
- Sztuka zdobywania i utrzymywania klientów w branży B2B
- Budowanie trwałych relacji z klientami
Artykuły papiernicze w biurze

Założenie nowej firmy wiąże się nie tylko z zatrudnieniem najlepszych fachowców, kupnem sprzętu komputerowego czy wynajęciem lokalu. Dobrze prosperujące biuro powinno być doskonale zaopatrzone w artykuły papiernicze. Co może przydać się na samym początku prowadzenia własnej firmy? Przede wszystkim kilka ryz (po 500 sztuk) gładkiego papieru do drukarki i ksero. W następnej kolejności warto zadbać o segregatory, które pomogą w porządkowaniu dokumentów. Okazuje się, że segregatorów nigdy dość, więc na dobry początek zakup 50 sztuk nie zaszkodzi. Jeśli już mowa o dokumentach warto pomyśleć o foliach ochronnych. Tych nigdy za wiele. Także kluczowa jest organizacja miejsca praca, czyli biurka. Na każdym z nich powinny znajdować się bloczki kartek, zestaw długopisów i ołówków i inne akcesoria piśmiennicze. Warto wyposażyć pracownika w zestaw kolorowych zakreślaczy, mazaków i własne notesy lub kalendarze. Takie drobne prezenty mogą skutkować w lepszej organizacji pracy pracownika i znacznie ułatwią mu pracę. Jeżeli firma prowadzić będzie korespondencję z klientami, najlepiej zamówić specjalne koperty z logo firmy w stonowanych kolorach i klasycznych wzorach. Taka inwestycja z pewnością się opłaci i świadczyć będzie o rzetelności firmy. W każdym biurze powinno znajdować się kilka niszczarek do papieru. Pamiętając o tych zasadach, łatwiej będzie zorganizować biuro na wysokim poziomie, funkcjonujące na pełnych obrotach.